למצוא את היחודיות שלי

ליצירת קשר:

נתמקד בשאלה “מי אני?” כלומר “למצוא את הקול שלי”. התשובות לשאלה הזו, הן התשתית השיווקית של העסק של כל מורה ליוגה עצמאי. מה זה אומר בפועל? נצא מהסדנא כשאנו יכולים לענות על השאלות החשובות:  מהו השירות/העסק שאנו מציעים? למי המוצר נגיש? (תמחור) מי קהל היעד שלך?  מה הייחודיות העסק/השירות שלך?  מה הדרייב שלך בעשייה / למה את עושה את זה?  מה היית רוצה שיקרה?

כבר כמה שנים שאני עובדת עם מורים ליוגה עצמאיים וזיהיתי כי קיים אצלם צורך משמעותי במיומנויות השיווק ופיתוח העסק. צורך זה נובע בחלקו ממקום רגשי וחלקו הגדול מפערי ידע. שוחחתי עם הרבה מורי יוגה בעלי ניסיון וידע בתחום, אך ללא הכלים להפיץ את הבשורה, לקדם את עיסוקם ואת האהבה להפוך למקצוע.

כפתרון לזה, בניתי סדנא שיווקית קצרה וממוקדת שעונה בדיוק על הצורך הזה. סדנא שבה עובדים ולומדים לבנות את התשתית השיווקית וארגז כלים לצאת איתו לדרך.