40621965_2147465635510546_8316294455976001536_n
זהבה לוי רייך יוגה אינטגרטיבית
אזור שירות: השרון
בהתמחות
יוגה אינטגרטיבית

קצת על עצמי:

מלמד יוגה משנת: 2018

שמי זהבה לוי רייך אמא לשני ילדים יקרים בן ובת. אני מתרגלת מזה שש שנים במסורות היוגה השונות .מורה ליוגה אינטגרטיבית בהכשרתה של ציפי נגב. תחומים נוספים : תרפיית גוף נפש ולימודים בפסיכותרפיה גופנית, טיפול במגע, מוסמכת התמקדות פוקוסינג ,לימודי מדיטציה ומיינדפולנס. אני מלמדת ילדים ונשים בכפר סבא בכל רמות התרגול .

מהי יוגה וכיצד היא תומכת באירועי החיים כתבה זהבה לוי רייך 

יוגה היא הלך רוח, היא נוכחת בחיים גם מחוץ למזרן ולתרגול. היא נשענת על מסורת עתיקת יומין שהתפתחה בהודו ואפשרה חקירה של הגוף הנפש ותודעה היא מגיעה מתוך פילופוסיה מעשית שעד לשנות ה50 המאוחרת של המאה העשרים רק גברים יכלו ל"געת בה. התרגול הגופני של ה"אסאנות" (תנוחות מנחי גוף כ 84,000 וריאציות שונות) מאפשרות טרנספורמציה של המיינד. הגוף הוא שער לתודעה שהיא מעבר לאני הפרטי היא מחברת אותך למשהו אוניברסלי קיומי .היוגה משלבת בתוכה תשומת לב לנשימה לגוף לעולמו הרגשי של האדם ויכולה לתמוך בתהליכי שינוי מבפנים החוצה. היוגה כיום נמצאת בכל מקום בקהילה ,מוסדות חינוך , מרכזיים בריאותיים, בתי כלא .היא תומכת בילדים נשים גיל השלישי גברים והיא בעיקר מאופיינת בהקשבה עמוקה למה שהאדם וגופו זקוקים לו.
שמי זהבה אני מורה ליוגה את הכשרתי עברתי אצל מורה דרך משמעותית בבית הספר ליוגה אינטגרטיבית של ציפי נגב . אני מתרגלת במסורות היוגה השונות . אל היוגה הגעתי מהמסע שלי מכאבי גוף ונפש אל עבר אפשרויות של החלמה וריפוי. אני מלמדת נשים וילדים . היוגה היא לכולם וכל אחד ואחת יכולים כל שלב בחיים להתחיל ולתרגל בבית ובקבוצות ובמקום העבודה.

בשיעור יוגה אנחנו מתחילים בישיבה שקטה של מדיטציה ותשומת לב למה שנוכח ברגע הזה . ממשיכים בחימום הגוף ואברי הגוף מעוררים את זרימת הדם ותנועה של המפרקים . מכאן מתחיל תרגול של ויניאסות שזו סדרה של מספר אסאנות תנוחות מחזוריות כגון ברכת השמש המסורתית הלוחם ועוד... התנוחות מתבצעות בישיבה עמידה שכיבה פיתולים ותנוחות הפוכות. ניתן להעזר בעזרים תומכים שיאפשרו לחוות התנוחה במלואה (רצועה בלוק קיר ועוד). הכל מותאם לקצב ולמצב המתרגל. כל שיעור יסתיים בשאבאסנה שזו מנוחה מוחלטת שם הסינפסות במוח מאפשרות עיבוד והטמעה של כל שיעור היוגה במערכות הגוף ניתן לפנות אלי לייעוץ ולהגיע לשיעורים בהנחייתי ימי ראשון ב 20:00 | ימי ראשון יוגה לילדים ב 16:30 | ימי שלישי ב 8:00 |  השיעורים מתקיימים ברופין 36 , שכונת ראשונים כפר סבא

Gzehava2@gmail.com 050-2600123

דילוג לתוכן