yogastanch2
מסע אל האור - יוגה ומדיטציה
אזור שירות: השרון

קצת על עצמי:

שיעורי יוגה, מדיטציה והתבוננות עצמית. מועברים בשיטות מסורתיות משולב עם גישה מודרנית ונותנים מקום לחקר העצמי וגדילה רוחנית במרחב תומך ובטוח.

המסע המשותף שלנו אל האור, מועבר על ידי, רין אשבל. את השנים האחרונות העברתי במסע של חקר העצמי, התבוננתי עמוק והתחברתי מחדש לקולה של הנשמה שלי. יוגה ומדיטציה לימדו אותי להתמודד, עם החיים, עם המסע העצמי שלי ועם העבר שליווה אותי ומלווה אותי עד היום. החלטתי להעמיק את הידע שלי על ידי הרשמה לקורס 200 שעות מורים ברכס ההימלאיה ליד רישיקש, שמה למדתי האטה ואשטנגה באופן מסורתי, בנוסף לאנטומיה, פילוסופיה ופראנה-יאמה.

והיום אחרי מסע של כמה שנים בעולם הגדול, אני מעוניין לשתף את הידע שלי בידיעה שתרגול יוגה ומדיטציה בשילוב תרגילי התבוננות עצמית יכול להעניק לנו כל כך הרבה כמו בריאות פיזית ונפשית, חיבור עמוק יותר אל העצמי, מפלט מחיי היום יום העמוסים וכלים להתמודדות טובה יותר עם החיים.

ותרגול קולקטיבי מהווה אנרגיה מיוחדת, מרחב קדוש לאנרגיה רוחנית ותחושת קהילתיות. אני מזמין אתכם לשים את כל מה שאתם חושבים על יוגה ומדיטציה או על עצמכם בצד ופשוט לבוא להתנסות, כי לא נדע עד שלא ננסה.

השיעורים מתקיימים במרחב מדהים ומרווח בהוד השרון, שיעור ראשון הוא חינם ולאחר מכן בסכום סמלי. לכל שאלה, בקשה, חששה אל תהססו, אל תתביישו, אני פה בשבילכם:

רין 0534428777

תודה לכם שהקדשתם מזמנכם לקרוא ומקווה שנוכל להפגש ולהכיר אחד את השני.

באהבה גדולה,

רין

המסע אל האור.

דילוג לתוכן